Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 6 juni 2023

Voor GerJanne

 even een kaartje voor 
blogvriendin GerJanne gemaakt
om te laten weten dat we aan hen denken


de snijmal is van de Action
de cirkel heb ik ietwat groter gemaakt
want de tekst paste niet
dus ook een nieuw kadertje eromheen gesneden

de binnenkant
de wens op het uitgesneden cirkeltje geschreven


het strikje is een snijmal van MD
in het midden een pareltje
gemaakt met de pearlmaker

Inmiddels heeft GerJanne mij gemaild
dat ze de kaart heeft ontvangen
ze was er blij mee

Liefs en groetjes

Martha




11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met die snijmal !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk, zo kan je die mal ook gebruiken. 👍
    Lieve kaart heb je er mee gemaakt.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Martha en heel attent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je voor GerJanne en familie gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superlief en mooi kaartje maakte je Martha…ik heb deze mal ook en ga hem eens voor de dag halen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje. Net als die ik van jou heb gekregen voor mijn verjaardag. Dank daarvoor.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje voor GerJanne en fam.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker ben ik er blij mee! Ik heb hem op mijn kamertje hangen. Altijd fijn als je weet dat er mensen aan je denken! Mijn zusje vond hem ook zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!