Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 8 december 2023

leuke diertjes kerstkaarten

 opnieuw stempels van 
Carla Creaties gebruikt
en er kerstkaarten van gemaakt



het schildpadje
de kerstmuts is van Tim Holtz
dit opnieuw gemaskerd
het gat is ook een stempel van 
Craft Emotions
alles ingekleurd met alcoholmarkers
de achtergrond is gemaakt
met Distress inkt
de ijskristallen gestempeld
met Archival inkt
de tekst stempel weet ik niet 




het eendje
dezelfde muts gebruikt
het gat is een stencil van SL
wat ik heb nagetrokken met een fineliner
en een beetje schaduw gezet
alles weer be-inkt met Distress inkt
en gestempeld met Archival inkt




het varkentje
komt uit dezelfde stempelset
het gat is een stempel van Katzelkraft
waar ik het varkentje uit heb doen komen
ook hier de achtergrond be-inkt
met Distress inkt
en de kristallen gestempeld met 
Archival inkt

lekker geoefend met de alcoholmarkers
en al doende gaat het steeds beter
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha



5 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal weer suuuuuper leuk!!
    Ik hou ervan, de stempels zijn zó leuk.
    Ik wil je even bedanken voor de kerstkaart die ik van je gekregen heb, zo leuk en je was 1 van de eerste, je bent er mooi vroeg bij dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit stuk voor stuk mooie, leuke kaartjes!!!
    (bedankt voor het mooie kaartje dat ik mocht ontvangen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze helemaal geweldig en in het echt nog veel mooier! Ik kan het eten want het varkentje staat hier te pronken 🐷🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk met die vrolijke koppies die door de "scheuren" naar buiten komen Martha. Mooi ingekleurd en heel vrolijk qua uitstraling.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze zijn super gaaaaaaaaaaaaaaaf Martha....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!