Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 31 december 2023

glitterboompjes

 nog een kerstkaart gemaakt
ik ben alweer bezig voor volgend jaar...



eerst een maan gemaakt
deze gemaskerd
toen de 3 boompjes gestempeld
met een stukje afgescheurd papier
en distress inkt
de sneeuwheuvels gemaakt 



met verschillende takjes stempels
rondom aan de bovenkant gestempeld
en bewerkt met zilver EP
en nog een keer met blauwe
versafine Clair inkt gestempeld



op de sneeuwranden en boompjes
wat lijm aangebracht
en daaroverheen wat glitter gestrooid
(waar ik dagenlang, plezier van heb gehad..)
de tekst stempel  is van Joy
De kaart rondom nog aangezet met 
een donkere blauwe inkt

Het is een hele mooi glitterende 
kerstkaart geworden, jammer dat het
op de foto niet goed te zien is

Wat vinden jullie van deze kaart?

liefs en groetjes

Martha




12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de glitters erop. Prachtig gemaakt. Zoals alle kaartjes op je blog. Altijd leuk om hier ideetjes op te doen
    Fijne jaarwisseling en beste wensen voor 2024.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Martha !!!!
    Nogmaals fijne jaarwisseling !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig, ookal zie ik de glitters niet. In het echt is hij dus nóg mooier.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie feestelijke kaart met glitters
    (even vergroten en je ziet de glitters wel)
    tot volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je waant je zo in het landschap heel mooi gedaan Matha, op naar een mooi 2024 liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, zonder het glitter vind ik het al een beeldschone kaart! Dan zal het wel twee keer zo gaaf zijn als je de glitter ook nog ziet. Oh, ik lees dat je moet vergroten. Ga ik even doen.,, momentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, ijzige kerstkaart heb je gemaakt!
    Wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2024.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wow het is een schitterende kaart!!
    de beste wensen voor 2024.
    groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het een schitterende kaart Martha,,,,,,,,,,gaaf gedaan en ja glitters we blijven er plezier van hebben .......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Martha! Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch mooie kaart met dit sfeervolle tafereel Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!