Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 6 december 2023

kerstman

 weer een kerstkaart
ik heb er al 74



deze stempel is van Sheena Douglass
van Crafters Companions
ik heb deze stempel al heel lang
en nog nooit gebruikt,
hoog tijd dus....
gestempeld met lichtbruine
Archival inkt op kraft
ingekleurd met kleurpotloden
uitgeknipt en verhoogd opgeplakt
de ijskristallen gestempeld
met zwarte inkt

Het is niet mijn favoriete stempel
maar op zich wel een leuk kaartje , toch?

Liefs en groetjes

Martha


17 opmerkingen:

  1. Het is al zeker een leuke kaart, wow al 74 stuks dat zijn er nogal wat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstman op je kaartje.
    Dat is de moeite zoveel kaartjes en ook al verzonden want vandaag ontving ik een mooi kaartje van je. Bedankt ervoor.
    Zelf moet ik ze nog schrijven.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi kaartje is het geworden en gaaf gekleurd Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Martha. Wat een idee om op kraft te stempelen en te kleuren.
    Hij heeft een grappig gezicht, de kerstman, met twinkeloogjes.
    Jullie kaart net uit de bus gehaald. Dank hexwel. Wat ben je al vroeg met verzenden.
    Fijne avond en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Santa ziet er leuk uit dus goed dat je hem toch uit de verpakking hebt gehaald! 74 kerstkaarten en één mooie in een super leuk modelletje lag hier in de bus (ga tzt proberen na te maken) , dank je wel Martha!
    Lieve groet, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel een vrolijke kerstman en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Vandaag ook jullie kerstkaart ontvangen, wat een keileuke kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave stempel! Soms is dat zo. Ik heb hetzelfde! Morgen op mijn blog een stempelafdrukje van en stempel die ik minstens 6 jaar heb en nog nooit gebruikt had.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super leuk, wat een gave stempel Martha je maakte er een schitterende kaart mee. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supervrolijke Santa en heel mooi ingekleurd Martha. Een leuke kerstkaart vind ik. Dank je wel voor de mooie kerstkaart die hier in de bus lag. Ik ben nog niet zover met versturen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart is het! Joh, maak je er zoveel! Ik vind de 50 die ik maak al meer dan genoeg en eigenlijk teveel, dus meer komt er niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Martha!
    Bedankt voor de prachtige kerstkaart die gisteren bij ons in de brievenbus lag....super leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart Martha, vooral in het echt, want deze vrolijke Santa viel hier vandaag op de mat. Je hebt hem heel mooi gekleurden hij komt prachtig tot zijn recht op de lichtblauwe achtergrond. Dankjewel, hij krijgt een mooi plaatsje hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Martha! Zo mooi ingekleurd. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is superleuk en goed dat je hem gebruikte hebt Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kerstman doet me denken aan oude reclame van Coca-Cola. 74 kaarten, dat is veel! Gisteren mocht ik een wijze kerstuil ontvangen. Super bedankt! Je bent dit jaar de eerste. X

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!