Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 27 december 2023

kerstkonijntje

opnieuw stempels
van Lavinia gebruikt


ik heb me laten inspireren door 
PINTEREST
eerst de maan gemaakt met
 Distress inkten
de krans is gestempeld met verschillende kleuren
Versafine Claire
de besjes zijn gemakt met een
 gelpen en stickles



daarna het konijntje en de lantaarn 
gestempeld en ingekleurd




de tekst is een kerstliedje
wat ik een paar keer heb afgestempeld
de Decembergroetjes is ook een stempel

Deze is ver uit mijn favoriet.
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha



10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Martha, vind hem super..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel mooi Martha, ook mijn favoriet! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke stempelkaart, de besjes maken het geheel lekker speels
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker favoriet Martha....wat een GAAF kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige sfeervolle kerstkaart Martha. Zo mooi die krans en dan het lantaarntje en konijntje in het maanlicht. Ook de achtergrond is mooi gedaan met die tekst stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat kan ik me helemaal voorstellen, Martha! Wat een prachtige kaart en wat is hij goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, zo sprookjesachtig!
    Ik moet die stempels ook weer eens gaan gebruiken, ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat snap ik wel Martha, je blijft naar deze kaart kijken, zo mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!