Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 4 december 2023

gekke koetjes kerstkaarten

poosje geleden heb ik
leuke stempels van Carla Creaties gekocht
deze heb ik gebruikt om
kerstkaarten mee te maken



 ik vind de stempel zoooo leuk
ingekleurd met alcoholmarkers
daar ben ik mee aan het oefenen
want ik vind het moeilijker dan met
kleurpotloden kleuren
de muts is van de accessoires set
van Tim Holt
en de bellen zijn stempels
 uit een setje van de Action
de achtergrond be inkt met Distress inkt
en de ijskristallen gestempeld met
Archival inkt

deze Highlander koe
komt uit hetzelfde setje
het gat is ook een stempel van
Craft Emotions
net als bij de vorige kaart heb ik
hier ook alles gemaskerd
en de achtergrond met Diastress inkt
gemaakt en de ijskristallen met Archival inkt



nog even samen op de foto
wat zijn ze leuk he!
de basiskaart is een zwarte kaart

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha



14 opmerkingen:

  1. LOEILEUK en het kleuren ziet er goed uit Martha!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 mooie en vrolijke kerstkaarten met de leuke koetjes en... heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze leuk Martha.
    Mooi dat je deze stempels kan combineren met de andere stempels. Ze passen er perfect bij.
    Heel tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, deze zijn super leuk!!
    Kan mij voorstellen dat je voor deze stempelset gevallen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dit leuke kaartjes, knap gemaakt hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig deze stempeltjes om kerstkaartjes mee te maken.
    Ik heb al eens gekeken bij de action naar die alcoholmarkers maar niet aangeschaft. Ik hou het bij mijn Derwent potloden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oo wat een geweldige kaarten Martha ja die stempels zijn gaaf.super weer......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....dat zijn twee GAVE kaartjes Martha! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, hahhaha, ik vind ze helemaal leuk! Wat heb je dat mooi gedaan met het maskeren.
    Super goed gelukt! Als je niet beter wist zou je denken dat het zo gekocht is, die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt zo ONTZETTEND mooi zijn deze kaarten Martha! De afbeeldingen zijn sowieso al zo leuk maar jij hebt er toch nog iets extra’s mee gedaan, en dan de zwarte basiskaart…die zorgt ervoor dat de kaarten nog beter tot zijn recht komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat zijn ze gaaf! Geweldig gedaan Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat zijn ze leuk Martha dat heb je zo mooi gemaakt. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, ze zijn super, snap dat je er weg van bent, twee gave kaartjes Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!