Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 22 december 2023

kerstpost

 dit stempeltje heb ik al zolang
en nooit gebruikt, ahum...
maar nu mag hij hier  "shinen"



zeg nou zelf,
deze is toch veel te leuk om niet te gebruiken...
met Memento inkt gestempeld
ingekleurd met  alcoholmarkers
uitgeknipt en verhoogd opgeplakt
op een ge-emboste achtergrond
de muts heeft een randje nepsneeuw
en daar loopt hij ook in


de binnenkant voor de wens




alles gemat op wit kaartkarton
en dessinpapier uit een blok van de Action

Kijk em lopen, ik vind het echt een leuke kaart,
jullie ook?

Liefs en groetjes

Martha



12 opmerkingen:

  1. Inderdaad zonde om niet te gebruiken maar ik heb ook nog zo enkele stempeltjes liggen en ik denk dat wij niet de enigen zijn.
    Mooi gemaakt hoor!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die leuke stempel zal je vast nog meer gebruiken. Schitterend die kersthond. Prachtig kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en het is nog wel zo'n gaaf stempeltje, mooie kaart heb je ermee gemaakt Martha.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou echt Martha!!Die had je best eerder kunnen gebruiken. Hij is echt zo leuk!!
    Lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje Martha die moet echt vaker op een kaart shinnen!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi Martha en wat heeft hij een te gekke kersttrui aan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Keileuke teckel en wat heb je mooi ingekleurd.
    Hele fijne kerstdagen,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh, wat leuk!
    Veel vaker gebruiken, deze stempel, wat een schatje.
    Mooie kaart heb je er mee gemaakt ik vind het dp leuk, het stukje embossing waarop het hondje geplakt is, kortom, het past allemaal goed bij elkaar.
    Die nepsneeuw is top, daarmee kan je zo'n kaart net even af maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Auw, ik vind het een schatje.
    Die stempel is inderdaad veel te leuk om niet te gebruiken. Berg hem maar niet te ver weg.
    Het is een prachtige kerstkaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhh, inderdaad wat een schatje veel te leuk om niet te gebruiken.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk. Wat heeft hij een tof truitje aan. Je trouwe postbezorger! Laat hem maar vaker uit 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke vrolijke kerstkaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!