Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 10 december 2023

nog meer kerstkaarten

 deze leuke stempelset
van Carla Creaties
is pas geleden uitgekomen
deze kaarten heb ik ervan gemaakt



dit is een muisje van de muizenset
ingekleurd met alcoholmarkers
de vuilnisvat is van Katzelkraft
ik vond het wel grappig om het zo te 
stempelen 
de sterrenregen is een stempel
van Clarabella
de tekst is van
Craft Emotions



het uiltje komt van de uilenset
ook gemaskerd en muts van Tim Holtz gegeven
en hier ook de vuilnisvat van Katzelkraft gebruikt
de achtergrond be-inkt met
Distress inkt



hier heb ik Bernie in de vuilnisvat gezet
de muts is zelf getekend
het kerstboompje uit een 
stempelsetje van de Action
ingekleurd met alcoholmarkers
en gouden en rode gelpennen
de achtergrond met Distress inkt
en met Archival inkt
de kristallen gestempeld

Ik heb zoveel plezier beleeft met
al die leuke diertjes en figuurtjes stempelen
en inkleuren
dat maskeren vind ik ook zo leuk
ik ben er vast nog niet meer klaar....

liefs en groetjes

Martha







14 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kaartjes mooi met al die stempeltjes bij elkaar. Echt leuk!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartje met de vuilnis emmer , heel erg leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het superleuke kaartjes met de diertjes en Bernie in de vuilnisemmer, ook de sterrenregen is erg leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zoals je hier je eigen tafereeltjes van gemaakt hebt Martha. Hier iets toegevoegd, daar een andere setting/achtergrond. Zó maak je echt unieke kaarten. Ga nog maar even fijn verder, ik vind het top!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Martha, wat ontzettend leuk is dit! Je hebt er helemaal je eigen draai aan gegeven en ze zien er zo leuk uit in dat vuilnisvat. Prachtige muts heb je erbij getekend! Paste erbij. Als je niets gezegd had, dan had ik gedacht dat het er zo bij hoorde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, geweldig, dit is stempelen op hoger niveau. Zo grappig die figuren die uit het vuilnisvat omhoog komen, heel knap gedaan. Ook supermooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Martha, wat zijn ze leuk geworden. geweldig wat jij van deze stempeltjes weet te maken. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt geweldig deze kaarten! Kun je wel zien dat je er plezier in beleeft.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldige gave kaarten Martha, super mooi........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stempels en hele mooie kaartjes hiermee gemaakt.
    En bij mij hangt de eerste met de muis hier al aan mijn lintje te pronken.
    Dankjewel hiervoor Martha. Heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn zeker leuke stempels en wat een leuke kaartjes maakte je ermee. Prachtig gekleurd ook, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!