Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 20 december 2023

kerstboompjes

 en nog steeds bezig met 
 kerstkaarten maken<
deze kaarten zullen
 wel voor volgend jaar zijn...

het kerstboompje van
Lavinia Stamps gebruikt
met allerlei andere stempeltjes
gestempeld met Versafine Claire in het bruin
de achtergrond is gemaakt met Distress inkt
de besje ingekleurd met gouden stickles



alles gemat op een zwarte basiskaart



dit kaartje is bijna hetzelfde
wat andere kleuren gebruikt
en de stickles zijn nu rood



ook de tekst is verschillend
opnieuw gemat op zwart

Deze techniek is ook zo leuk om te doen,
benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha




13 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaartjes Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn hele mooie kerstkaarten, vooral die met de rode besjes, erg leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk Martha en ik vind ook die met de rode besjes het leukst.
    Ik ben ook nog net kerstkaarten bezig. Vind het nog steeds leuk om te doen.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaarten en boompje Martha.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes en met een mooie kerstboom.
    Vind die kaartjes prachtig maar heb niet zo veel met stempels.
    Alweer voor kerst volgend jaar , ja je kan er niet vroeg mee beginnen.
    Fijne feestdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel erg leuk Martha.
    De 2de kaart heeft mijn lichte voorkeur, daarvan vind ik het rood erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei heel mooi! De tweede vind ik wat meer af, op de een of andere manier. Misschien juist door het rode...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, heel mooie samen gesteld. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi gemaakt Martha. De tweede vind ik feestelijker, door de decoratie en het rood . De eerste is wat gedempter maar niet minder mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten heb je gemaakt Martha....en wat fijn dat ze al voor volgend jaar zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!