Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 29 december 2023

HeeHaw

 weer 2 kerstkaarten gemaakt
met de grappige stempels van
Carla Creaties



dit is de ezel
eerst de kerstmuts gestempeld,
deze gemaskerd
daarna de ezel gestempeld,
ook deze gemaskerd
en toen de krans gestempeld
alles ingekleurd met de
SN alcoholmarkers
de besjes met rode stickles bewerkt



de achtergrond gemaakt met 
Tea Dye van de Distress inkt
de ijskristallen gestempeld 
met blauwe Archival inkt
de muts een laagje nepsneeuw gegeven




dit is de tweede kaart
het paard
alles op dezelfde manier als 
bij de ezelkaart

ik vind ze beiden zo leuk en grappig!
welke vinden jullie het  leukst?

liefs en groetjes

Martha




8 opmerkingen:

  1. Echt leuk die kaartjes en zo mooi gemaakt met al die combinaties van stempeltjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige en gave kerstkaarten Martha,,,,,,super mooi...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn ook erg mooi en leuk! Je schiet er spontaan van in de lach!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou hier kan ik niet uit kiezen hoor Martha, ze zijn beide geweldig! Knap werk van jou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig! Wat ontzettend knap gemaakt, zo gaaf gedaan!
    Ik vind die met de ezel net iets leuker, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij mij meteen aan mijn vader doet denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk, leuk gemaakt.
    Wat zijn het toch fantastische stempels.
    Gave kerstkaarten Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die zijn zo leuk geworden kan bijna niet kiezen welke ik het leukst vind, met 1 klein puntje verschil vind ik de ezel eerste het leukst Martha, leifs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappige kaartjes , de ezel vind ik dan het leukst.
    fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2024.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!