Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 24 december 2023

kerstkaarten met de ebrush

 ik heb mijn ebrush weer eens 
aangeslingerd, dit is een mini airbrush
je kunt er markers in doen en dan mooi
spuitwerk maken



dit kersthert gemaakt
met behulp van een stencil
eerst verschillende kleurtjes
gespoten en daarna met zwart door het stencil
heen gegaan



de tekst heb ik met zilver EP gemaakt
de kaart is gemat op holografisch papier
en zwart kaartkarton



bij dit drieluikje
heb ik opnieuw een stencil gebruikt
en het kaartje in 3 delen gestansd
en er een drieluikje van gemaakt
met behulp van een SL stans




de ticketmal is uit zwart gestansd
de mat is uit zilverkarton gestansd

Ook weer een geweldig leuke techniek, vind ik
met een leuk resultaat,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha





9 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze techniek Martha en je hebt er weer mooie kerstkaarten van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met deze leuke techniek, 2 hele mooie kaarten gemaakt.
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo’n prachtig resultaat, de kleuren zijn geweldig! 2 unieke mooie kaarten Martha!
    Fijne kerstdagen gewenst 🎄🤶

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat mooi Martha, super gedaan......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zeker heel mooi, echt een kunstwerkje weer.
    Groetjes Elly en hele fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaartjes, schitterend gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, vooral dat hert, die vind ik chique, met dat zilver erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!