Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 12 december 2023

deurtjes kerstkaart

dit is voorlopig de laatste
van dit model 



kaartbasis is blauw kaartkarton
bekleed met dp van Noor en ZO
het stempeltje is ingekleurd met 
mijn Caran d'Ache kleurpotloden
de beertjes zijn ingekleurd maar op de
foto is dat slecht te zien



de binnenkant met de openslaande deurtjes
ik heb het rustig gehouden
het dp vind ik op zich al leuk genoeg
de stempel hoort bij het setje van de beertjes

de achterkant met ruimte voor de wens

wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een heel gaaf kaartje, leuk model! Jij hebt er een heleboel verschillende van, leuk! Schattig die kussende beertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een superleuke kaart! Die lieve beertjes, mooi ingekleurd en gaaf model, toevallig zag ik daar vanmiddag de tutorial van langskomen en dacht: oh, leuk, die wil ik ook maken! Die van jou is heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje zo lief de ijsberen en wat een leuk model heb je weer, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk en in het echt nog mooier, hij hangt hier al te shinen aan de toog in de kamer. Nogmaals dankjewel Martha xx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk.
    Wat een mooi dp zeg, goed dat je daar niet teveel bij gedaan hebt, dat zou juist afbreuk doen, in plaats van opleuken.
    En de beertjes krijgen nu de juist aandacht, wat zijn die lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, heel leuk model en papiertjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Martha en zeker met de contrasterende blauwe basiskaart…de beertjes zijn TE lief en prachtige ingekleurd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kerstkaart in een heel mooi en speciaal model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super lief en mooi kaartje Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel schattig zoals ze daar zitten. Wat een leuk model is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief en een verrassende binnenkant. X

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!