Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 30 januari 2024

Amaryllis

 vandaag viert Richards moeder
haar verjaardag
95 jaar wat een mijlpaal!
dit heb ik gemaakt



een Amaryllis
Richards moeder houdt van deze bloemen



ik heb de bloem getekend met wit potlood
op Mixed Media karton van Strathmore
in de kleur Tan
aan de onderkant zie je de gebruikte kleuren
ik heb gekleurd met 
de Caran d'Ache Luminance kleurpotloden
elke keer als ik teken neem
ik me voor om het te fotograferen
maar helaas, 
weer vergeten op deze foto na dan



dit is het resultaat geworden
in een bijpassend lijstje

ik ben er blij mee
en Richard ook
we gaan vandaag naar haar toe
alleen met de andere broers en zussen
de klein en achterkleinkinderen wordt te druk
hopelijk is moeder er blij mee...

Liefs en groetjes

Martha








10 opmerkingen:

  1. Heel mooi !!!!
    Ze zal er blij mee zijn !!!!
    96 wat een leeftijd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Schitterend getekend en ingekleurd!
    Een prachtig lijstje voor je schoonmoeder.
    Veel plezier met de verjaardag. Met de eigen familie is dat al een drukte op die leeftijd. Laat staan als daar nog kleinkinderen en verdere aanhang bij is.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Martha sta er versteld zo mooi, je schoonmoeder gaat dit geweldig vinden! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je schoonmoeder Martha, inderdaad wat een leeftijd. Je hebt een hele mooie amaryllis voor haar getekend en gekleurd. Een prachtig persoonlijk cadeau.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je schoonmoeder.
    Wauw, wat een prachtig schilderij heb je gemaakt, schitterend! Zo knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh. prachtig gedaan. gefeliciteerd, 95 jaar, wat een leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat prachtig getekend en gekleurd Martha en nog Gefeliciteerd 95 wat een leeftijd......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie leeftijd heeft ze mogen behalen en kan niet anders dat ze deze creatie erg mooi vind Martha want je hebt weer een supermooi resultaat gecreëerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar is ze vast heel blij mee, echt prachtig getekend,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een mooi en lief cadeau! Dat vindt ze vast prachtig. Wat een respectabele leeftijd! Dan snap ik heel goed dat het met meer dan de kinderen en aanhang te druk wordt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!