Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 17 januari 2024

kanjerpost

 opnieuw een kaartje voor een kanjer
het is weer een schuifkaartje geworden


ook deze achtergrond is gemaakt
met alcohol inkt en de lift techniek
de bellen heb ik gestempeld
net als de blub blub



als je de kaart omhoog trekt
gaat de octopus mee omhoog
deze heb ik ingekleurd met alcohol markers
het mondje heb ik veranderd
het is een die-cut van Dylusions



de achterkant bewerkt met
Distress inkt en een stencil

ik vind het een geinig kaartje geworden
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha



14 opmerkingen:

  1. Prachtige 'zee' achtergrond en enig hoe de octopus omhoog gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je toch weer een geweldige kaart gemaakt Martha....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk met de octopus erop. Schitterend gemaakt zo'n schuifkaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk bedacht en zo mooi uitgevoerd Martha,een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart, zo leuk hoe de inktvis naar boven "zwemt "

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf is dit, kei leuk met deze inktvis! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit heb je weer top gemaakt, je hebt er echt plezier in he, heerlijk is dat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, zo'n schuifkaart is toch geweldig! Ik vind hem erg leuk en de ontvanger zal het helemaal leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave schuifkaart met de grappige octopus en wat zijn de kleurtjes weer mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh gelukkig, ik kan nog steeds bij jou reageren. Met de tip van edge leuke het mij op de pc ook niet.Wat ben jij altijd sneller reacties geven écht super!
    Jij bent echt geweldig bezig met de gelliplate en lift techniek prachtig al je kaartjes daar mee!
    De sleutelhanger voor Gerie komt van het nieuwe Etsy shopje van mijn kids.
    Kijk maar eens hier: https://www.etsy.com/nl/shop/Houseofcozycreations
    En…nog de beste wensen voor een gezond en creatief 2024!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is altijd leuk, zo'n interactief kaartje.
    Ik vind het oranje zo mooi gekozen bij deze achtergrond, mooi contrast geeft dat.
    (Even antwoord op je vraag, ja, in heb ook E-Learning scholing af en toe, héél handig, want een cursus/ scholing op lokatie kost best veel tijd.)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!