Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 7 januari 2024

prinses ezel

 lekker bezig geweest in mijn 



Martha's Art boek



dit boek is zo groot
past niet in mijn foto studiootje

allereerst heb ik pagina's bewerkt
met Dylusions Paint
toen de randen bewerkt met
een stencil en Distress inkten
het ezeltje is een stempel van 
Pink Ink Design
deze op dun markerpapier gestempeld
en ingekleurd met alcoholmarkers
de zonnebloemen op dezelfde manier
gestempeld en ingekleurd
dit alles uitgeknipt 
en opgeplakt

pagina 1 
de stempels op wit markerpapier gezet
en alle bloempjes gekleurd 
uitgeknipt
alle blaadjes heb ik om getekend
met een zwarte fineliner 
en in het midden
een wit accentje met een gelpen gegeven
verder rondom de bloemen
wat krullen gedroedeld
en nog wat stempels gezet
de maand en mijn initialen
heb ik geschreven met een fineliner

pagina 2
daar is prinses ezel
alles net als bij de vorige pagina gedaan

ik ben erg blij met het resultaat
jullie mogen natuurlijk weer reageren
wat ik altijd erg fijn vind

liefs en groetjes

Martha








11 opmerkingen:

  1. Jij ben even lekker bezig gewest, dat straalt er van af. Het zijn prachtige bladzijden in je art boek.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig artwork Martha!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat MOOI geworden zeg!!!
    mooie kleuren en de gehele opbouw van de pagina ziet er erg mooi uit. lekker creatief bezig geweest.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw geweldig mooi je Martha's Art boek.
    Het begint al mooi met je prachtig handgeschreven tekst met leuke bijpassende dingetjes. De binnenkant heb je ook knap gemaakt.
    Super supermooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan! ik vind die ezel zo gaaf! Echt weer een geweldige martha creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo wat ben je weer creatief geweest Martha, ik heb natuurlijk een zwak voor je knappe ezel. Knap werk hoe je ingekleurd hebt (met de alcohol markers dus?) en uit de losse pols gedroedeld….top hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof! Je hebt er veel plezier aan beleefd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt.
    Hey is net een sprookje, zo leuk "Prinses Ezel"🥰
    Mooie kleuren in de achtergrond. De zonnebloemen maken het feestelijk en de witte en zwarte accenten maken het helemaal af.
    Wat een lol zal je gehad hebben tijdens het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer creatief bezig geweest Martha. Superleuk bedacht en heel mooi gemaakt. Die ezel is wel een dotje om te zien en ook de bloemen heb je mooi gedaan. Hele mooie dubbele pagina vind ik het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 2 mooie, kleurrijke pagina's, ik ben helemaal fan van prinses ezel..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laten we een streng zijn....hahah nee hoor je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!