Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 21 januari 2024

stempelkaart

ik had nog wat alcohol inkt
achtergrondjes over
die ik onlangs heb gemaakt
met de alcohol lift techniek
 


hierop gestempeld met de
leuke Lavinia stempels
met Versafine Clair inkt
ook de felicitatie hiermee gestempeld



de achtergrond gesponsd met
Distress inkt door een stencil heen
ook de kaartranden er mee be-inkt



de binnenkant
voor de wens



alles gemat op paars kaartkarton
de kaartbasis is wit kaartkarton

Weer een paarse kaart,
ik ga zowaar nog van deze kleur houden....

Liefs en groetjes

Martha




13 opmerkingen:

  1. Heel mooi Martha, mooie kleuren en ik vind die stempel van de bloemen zo mooi, net blauwe druifjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig achtergrond Martha, daarop de sierlijk lavina stempel heel mooi gedaan. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in deze tinten !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie stijlvolle kaart en ook de binnenkant is mooi. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha, Ben eindelijk weer op je blog geraakt. Blogger doet bij mij wel heel raar.
    Prachtige kleuren een schitterende kaart geworden. Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die achtergrond en de mooie stempeltjes maken het helemaal af.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een prachtige kaart, je bent erg goed in deze stijl (andere stijlen ook, maar nu kijken we naar deze). Het is een heel mooie achtergrond die je mooi bestempeld hebt, zo mooi met dat paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Martha! ZO leuk die variatie op je blog! Daar houd ik van.
    En paars vind ik op kaarten altijd heel sprekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Paars is zeker erg mooi Martha, en zeker op deze schitterende kaart…ook de binnenkant heb je mooi verzorgd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi deze kaart, ja paars is ook mooi, hahah zo had ik dat een keer met groen, soms is een kaart zo mooi dat je de kleur wel mooi gaat vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kaart in paarse tinten, ik blijf het mooi vinden. Ook de binnenkant weer leuk gedaan.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!