Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 9 januari 2024

Chickadees

ik  ben weer eens aan
het tekenen geweest
op mooi kraftpapier



ik heb getekend met een
Sepiakleurig potlood
alles ingekleurd met mijn
Caran d 'Ache Luminance kleurpotloden
de randen heb ik met 
Distress inkt gesponsd
daaroverheen een takjes stempel gezet
met Versafine Clair inkt



deze is meer in de lente stemming
maar het idee en de uitvoering is
bijna hetzelfde
beide vogeltjes zijn
Chickadees = Meesjes
(ik vind Chickadee zo'n leuk woord...)

Beide kaarten op zwart gemat
en ik vind ze erg leuk geworden
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha



9 opmerkingen:

  1. Je laat weer een prachtig stukje van je tekentalent zien.
    Heel mooi Martha. Leuk dat je dit zo goed kan. Het zijn 2 prachtige kaarten geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi getekend !! En gekleurd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt weer 2 mooie vogels getekend en kaarten mee gemaakt Martha, super......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! Prachtig getekend en ingekleurd.
    De vogeltjes moeten nog een paar maandjes wachten op de lente.....
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat schitterend weer Martha! En dat is inderdaad een heel leuk woord! Ik kende het niet...je tekentalent is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaartjes met de leuke chickadees en zó mooi getekend.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig wat heb je dit mooi getekend Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo mooi, ik wou dat ik dat ook kon maar geniet nu van jou werk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn beide erg mooi Martha, wat een grappige vertaling zeg! Wij hebben heel veel Chickadees in de tuin,zo genieten xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!