Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 januari 2024

kanjerpost

 en schuifkaartje voor een meisje



de achtergrond heb ik gemaakt
met alcohol inkt op de gelliplate
met lift inkt heb ik het op dik
papier overgebracht
daarna wat stempels gezet in paarse tinten
de randen gesponsd met Distress inkt



de paarse basis kaart
gerild en gevouwen
daar de stempelkaart opgeplakt
een sleuf gesneden en
het mechanisme geplaatst
 daar de uitgestanste vlinder  opgeplakt
aan de binnenkant een kaart
aan het mechanisme geplakt
de kaart dichtgevouwen
en op elkaar geplakt
als je aan de binnenkaart trekt
 gaat de vlinder omhoog



alhoewel ik helemaal niet ven paars houdt
vind ik deze kaart toch wel erg mooi geworden

Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden

Liefs en groetjes

Martha



9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Martha, ik hou wel van deze kleurencombinatie
    Je kaarten met diverse vogeltjes (van afgelopen weken) zijn tof gemaakt, leuk met de verschillende vormen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Martha. Ik vind die kleuren prachtig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje voor een meisje Martha, prachtige kleuren ook, ik hou wel van paars. Je vorige kaartjes met die vogeltjes vind ik ook super.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig resultaat met de geliplate, en de kleuren schittetend. Je gaat dit meisje heel blij maken met dit kaartje. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind paars wel erg mooi en jouw kaart is dan ook helemaal geweldig Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Paars en geel, dat is zijn mooie combinatie, dat zorgt ervoor dat je vanzelf van zo'n kaart gaat houden😊
    Leuk model.
    En de verrassing met de vlinder vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Martha. Mooie kleuren en leuk de vlinder die zich verplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kleurtjes bij elkaar en wat een leuk model met de vlinder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart.
    Die achtergrond heb je leuk gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!