Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 25 januari 2024

Laureen is geboren

 reden voor een kaart
de over-oma vroeg of ik een kaart wilde maken
dit is het geworden




het is een grote kaart geworden
paste niet zo goed in mijn foto studiootje
dus de belichting van de kaart is niet goed



helemaal plat uitgevouwen
het is een dubbele kaart
die ik aan elkaar heb gemaakt



het dessinpapier is van Noor
en Marianne Design



in elkaar gevouwen past de kaart
wel in mijn fotostudiootje
en zo gaat tie ook in de envelop




op de achterkant een vakje gemaakt
waar een kaartje met wens in past



een bovenaanzicht
hier zijn alle vouwen goed te zien
een envelopje gemaakt
waar mevrouw wat geld in kan doen
het flapje sluit met een magneetje

hopelijk is mevrouw tevreden,
ik vind het een leuke kaart geworden,
jullie ook?

Liefs en groetjes

Martha







10 opmerkingen:

  1. Wow...wat een leuk model! een prachtige kaart geworden. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een schitterende creatie!! was denk ik wel een heel gereken en meten waar de vouwen moesten komen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die mevrouw kan niet anders dan tevreden zijn want zo’n aparte mooie kaart kun je nergens kopen!
    Mooi en knap gemaakt van jou Martha en natuurlijk tot in de details afgewerkt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal die over-oma heel blij mee zijn met deze prachtige kaart. De papa en mama van Laureen ook 😊 denk ik.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een keileuke kaart voor de ouders van Laureen, je hebt weer echt iets heel moois gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart Martha weer een aparte.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met bewondering naar je kaart gekeken wat een schitterende kaart Martha! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf Martha, heel geslaagd! Leuk met al het roze, de naam, het envelopje en het model, heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooooo, en of dit een leuke kaart is.
    Dat envelopje, zo goed verzonnen.
    En dan 2 kaarten aan elkaar maken, zodat je zo'n mooie gevouwen, lange kaart krijgt, héél héél leuk.
    Natuurlijk was mevrouw hier tevreden over!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!