Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 3 januari 2024

Roodborstje

 vandaag viert Sjef zijn  83ste verjaardag
hij houdt van vogeltjes
dus heb ik een vogeltje getekend

\

op kraftkarton getekend
met een Sepiakleurige potlood
ingekleurd met mijn
Caran D'Ache kleurpotloden
deze blenden zo mooi!
rondom heb ik met Distress inkt
de randen bewerkt
en met een takjes stempel en
Versafine Clair inkt gestempeld



ik heb er een hanger van gemaakt
de kaart is op zich best groot
17cm hoog en 13cm breed
ik heb me laten inspireren
door een foto op Pinterest


de achterkant
waar de wens op komt te staan

ik vond het fijn om weer eens te tekenen
en ben ook blij met het resultaat
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha





13 opmerkingen:

  1. Ik vind dit top , zo mooi getekend !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Schitterend getekend en ingekleurd!
    Ook die gestempelde rand is mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super getekend en prachtig gekleurd Martha......daar zal hij wel blij mee zijn.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit mijn ogen uit te kijken! Wat een mooi getekend en gekleurd roodborstje! Sjonge, dat talent zou ik ook wel willen bezitten. ik ben onder de indruk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Martha, jij hoeft echt géén stempels meer te kopen, je bent zó getalenteerd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaah! Zelf getekend? Geweldig! Hij kan zo wegvliegen, zo echt ziet hij er uit. Wat een talent heb jij toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo ontzettend gaaf hoe jij zo mooi en gedetailleerd kunt tekenen Martha! Je roodborstje is geweldig en zo leuk verwerkt tot kaart, Sjef zal er zeker weten ontzettend blij mee zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat vind ik deze kaart mooi, en 83 jaar...man waar ik werk en ons huis van heb is ook 83 geworden op oudjaarsdag..helaas had hij mij gisteren heel wat te vertellen...vertel daar later meer over.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Martha! Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart heb je gemaakt met het leuke roodborstje, zó mooi getekend en ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wow zelf getekend? wat knap!!! heel mooi.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtig getekend Martha en ook heel mooi naturel ingekleurd.
    Super knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!