Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 23 januari 2024

nog een eindeloze

die vorige eindeloze kaart
vond ik zo leuk om te maken
dat ik er nog eentje heb gemaakt
nu in een wat zomers jasje



Het dessinpapier is van Mintay
waar ik nog veel restjes van had liggen
de kadertjes heb ik gestansd
met een snijmal van MD
als je de deurtjes zijwaarts opent
zie je dit...



beetje op dezelfde manier als pagina 1
als je de flapjes omhoog en omlaag doet
zie je dit...



in het midden heb ik alles gehalveerd
en geen teksten gebruikt
deze deurtjes gaan weer zijwaarts open
en dan zie je dit...



plaatje is van Mintay
de stempel is van Art Impression
deze flapjes gaan omhoog en omlaag
en dan ben je weer bij de eerste pagina



Het begin

Ook deze versie vind ik goed gelukt
heel anders als de vorige
en een stuk rustiger
Het kaartje heb ik  een nachtje, onder een 
stapeltje boeken gelegd
zodat hij wat platter werd
Het versieren vind ik niet zo gemakkelijk

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha






9 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart Martha, jij kan dat wel he, super van je.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook een mooie eindeloze kaart. goed gelukt en ja voor elk paneeltje iets bedenken is best moeilijk.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed geslaagd met dit moeilijke model en in prachtige kleuren en plaatjes Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit niet moeilijk om te maken?
    Het ziet er zo ingewikkeld uit.
    Maar ook heel leuk, en deze variant, met de zachte kleurtjes, vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie en fleurige kaart! Ontzettend leuk gepimpt! Ook je vorige kaarten zijn erg mooi.

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook heel mooi in zomerse sferen met het vrolijke geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo knap van je om deze kaart te maken , 100% geslaagd bij het zien van de kaart krijg zin in de zon. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook echt prachtig, mooie afbeelding en hele mooie kleuren.Er hoeft verder ook niet veel op en dat gaat denk ik ook niet.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een eindeloos mooi kaartje , prachtige kleuren gebruikt.
    Moet goed kijken hoe je dit gemaakt heb.
    Ik denk doen .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!