Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 15 januari 2024

elfje

opnieuw een alcohol inkt kaartje
en stempels van Lavinia
het mooie elfje heet Rue


kijk ze mooi hangen
gestempeld met blauwe Versafine Clair inkt
een maan gemaakt met  geel en wit pastelpotlood
de takjes voorzien van glitter
 



de binnenkant
voor de wens



geprobeerd om de glitter te "vangen"
voor de foto
maar ik denk niet dat het is gelukt

Ben zo blij met de Lavinia stempels
ik vind ze zo mooi!

wat vinden jullie van dit kaartje?

Liefs en groetjes

Martha



9 opmerkingen:

  1. Prachtig !!!! Ook de binnenkant !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo creatief gemaakt Martha, schietende kaartje met de lieve Rue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig. En ja, wat zijn ze lief die elfjes van Lavinia.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer! Ga nog maar even door met deze stempels, je hebt mij al bijna aangestoken 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook prachtig Martha, echt sprookjesachtig deze kaart met de Lavinia stempels,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart weer Martha!
    Ik hoop dat je snel opknapt. Je niet fit voelen kan zo vermoeiend zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook zo mooi gemaakt Martha, wat een achtergrond top gedaan. Ik zie zo voor me hoe het elfje schommelt aan de takken. Liefs Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan weer Martha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart en dat glitter zie je wel als je het vergroot Martha........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!