Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 27 januari 2024

Voor Andienus

 vandaag is mijn broer Andienus jarig
70 jaar, mooie leeftijd!
deze kaart heb ik gemaakt



met een snijmal van Studio Light
en het mooie dessinpapier van
Stamperia



platgevouwen past de
kaart goed in een envelop



hier zijn de vouwen goed te zien



de randjes van het dp heb
ik met Distress inkt gesponsd

Sinds een paar maandjes ga ik
elke maandagmiddag naar een knutselclubje
de meeste dames zitten te haken of breien
maar ik ben aan het kaarten maken
ik heb al een paar opdrachten gedaan
ik vind het gezellig en ook leuke aanspraak
deze kaart heb ik daar ook gemaakt

benieuwd wat jullie ervan vinden

liefs en groetjes

Martha






11 opmerkingen:

  1. Proficiat met de verjaardag van je broer.
    Een prachtig kaartje in deze leuke vorm en met mooi dessinpapier.
    Gezellig om samen te freubelen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je broer Martha en wat een bijzondere naam heeft hij. Je maakte een mooie kaart voor hem, gaaf dat dessin-papier en het model is ook top, dan heeft de kaart niet veel méér nodig. Wat leuk dat je bij een knutselclub zit, zeker gezellig om aanspraak te hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart voor je broer.
    leuk zo'n knutselclubje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel erg .ooie kaart voor een man met een heel aparte naam. Nog nooit gehoord. Je hebt weer zulk mooi dp gebruikt ook. En wat gezellig zo'n knutsel clubje.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooi kaart voor je broer gemaakt! Supergaaf model. En gezellig zo'n clubje. Lijkt op ons creatief Café. Daar zitten we ook ons eigen ding te doen en het gaat vooral om samen bezig te zijn en het contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gezellig dat je met een paar dames creatief bezig bent! Zo leuk om inspiratie te delen. Je kaartje is erg mooi geworden voor je broer!

    Fijn weekend!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Heel mooi papier en mooi model, met zorg gemaakt.
    Gezellig, zo'n knutselclubje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart voor je jarige broer Martha (leuke naam heeft hij!)
    Mooi model met een leuke kartelrand en het papier is ook weer schitterend.
    Wat gezellig zo’n clubje,de dames zullen hun ogen uitkijken naar al dat moois dat jij maakt…je gaat vast veel bestellingen krijgen hihi. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is heel gezellig zo'n knutselclubje, heb ik ook een aantal jaren gedaan, ieder deed zijn ding en je kon ondertussen gezellig kletsen.
    Supergave kaart heb je voor je broer gemaakt met prachtig papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor!!
    Zo knap om van zo'n model een Mannenkaart te maken, ik heb altijd wat moeite met een Mannenkaart (wie niet?), maar met het juiste dp heb jij er iets heel moois van gemaakt.
    Wat gezellig, zo'n knutsel clubje en wat leuk dat jij juist kaartjes maakt een niet zit te breien of haken.
    Jij hebt vast ook de grootste tas bij je elke keer?!😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte met je broers verjaardag en wat een prachtkaart hen je gemaakt, het model alleen al. Maar mooi papier heb je ook gekozen en prachtig afgewerkt.
    Gezellig dat knutselclubje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!