Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 19 januari 2024

eindeloze kaart

 deze kaart heb ik in opdracht gemaakt
mevrouw haar kleindochter
gaat van baan veranderen



een eindeloze kaart
gemaakt van kraftkarton
bekleed met vintage papier 
uit een blokje van de Action



als je de deurtjes opent
zie je dit



de kaart even wat schuiner gezet
voor de foto



nu volgt de volgende vouw
de 2 middelste vakjes 
omhoog en omlaag vouwen
dan zie je dit



met de volgende wens
nu kun je de deurtjes weer opzij openen
en zie je dit



dit is de laatste pagina
als je de deurtjes nu weer
omhoog en omlaag vouwt
dan ben je weer bij de voorkant

Dit is zo leuk om te maken,
je moet wel heel goed opletten 
bij het meten, snijden en rillen
dit moet precies hetzelfde zijn,
anders werkt het mechanisme niet

Mevrouw was blij met deze kaart,
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha








12 opmerkingen:

  1. erg leuk en mooi geworden, heb er ooit ook al eens een gemakt, superleuk om te doen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi ,wat heb je dit model prachtig gepimpt Martha.
    Ik maakte deze heel lang geleden eens en vond dat er moeilijk maar jij wist er een mooi geheel van te maken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo prachtig dit. Ik heb het ook in het verleden wel eens gemaakt maar heb er nu geen zin meer in, deze is echter zo mooi dat ik bijna ....😂 Je bent een kei Martha in het maken van dit soort kaarten if eigenlijk met alles, ik ben fan.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie gave kaart heb je gemaakt Martha.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een ingewikkelde kaartvorm maar je hebt die prachtig gemaakt. Mooi papier.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!!
    Wat een mooie kaart.
    Alleen weet ik niet of het wat voor mij zal zijn, ik ben niet zo heel erg precies in het meten en vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel gave kaart, je hebt het geweldig leuke model heel mooi aangekleed.
    Ik heb hem ook eens gemaakt, mijn zoon bleef maar openen en snapte er niets van, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf en super knap vind ik dit, schitterende kaart! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart en een heel leuk model, een mooi effect heeft het. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een eindeloze kaart is inderdaad heel precies meten en snijden. Deze is heel mooi geworden! Prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is echt een superleuke kaart, je blijft kijken en bewonderen en knap dat je zo precies kunt snijden en meten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedecoreerd deze "eindeloze" kaart Martha. Knap dat je dat zo precies kunt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!